Livrare Comenzi și Retururi
Politica de Livrare
Vă mulțumim că ați accesat www. infiniteone.ro. Următoarele constituie politica noastră de livrare.
Toate Bunurile trebuie achitate în prealabil. O dată ce plata se efectuează cu success, procesul de livrare va fi inițiat.
Toate comenzile sunt procesate în decursul a 2-3 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt livrate Sâmbata și Duminica sau în zilele de sărbatoare. Dacă sunt plasate un volum mare de comenzi, livrările ar putea fi întarziate cu câteva zile. Livrarea poate fi mai departe întarziată de către firma de curierat angajată. În cazul în care comanda întârzie semnificativ, vă vom contacta pe adresa de email sau numărul de telefon furnizat de către dumneavoastră în pagina de înregistrare client.
Rate și estimări de livrare
Prețul livrării comenzii dumneavoastră va fi calculate și afișat în pagina de checkout. Oferim livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 1000RON.
La checkout, puteți alege dintr-o listă de firme de curierat (BooKurier, DPD, Sameday, Cargus, DragonStar, NemoExpress, GLS National) cu prețul minim de livrare care pornește de la 9.76 RON pentru comenzi care nu asigură livrare gratuită.
Este responsabilitatea Cumpărătorului să se asigure ca există o persoană prezentă pentru a primi și semna pentru pachetul livrat. În cazul în care curierul nu poate efectua livrarea este posibil să fie necesar să discutați personal cu dumnealui sau să ridicați pachetul din depozitul firmei de curierat. Nu suntem responsabili în această situație.
Politica de returnare
Aveți dreptul de a returna o Comanda în termen de 14 (paisprezece) zile calendarisice după data livrării.
Înainte de a returna pachetul, contactați-ne le adresa de e-mail din pagina de Contact pentru a semnala returul.
Retururile efectuate fără înștiințare nu se vor accepta.
Puteți returna un Bun doar dacă respectă următoarele condiții:
- Produsul este ca nou
- Produsul este returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile aferente și, în cazul în care este aplicabil, toate eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv
- Produsul nu prezintă semne de uz, ambalaj stricat, accesorii lipsă, zgârieturi, lovituri, pete, crăpături, Bunul nu mai poate fi pornit sau software-ul cu care a fost instalat a fost corupt de influențe exterioare
Vă recomandăm să inspectați produsul la livrare și să ne anunțați de orice defect în durata a 3 zile lucrătoare de la livrare. Vă rugăm să documentați orice eventuale defecte prin poze clare cu produsul defectat și o descriere detaliată. Păstrați toate documentele și ambalajul original al produsul pentru a putea returna produsul.
Vă vom rambursa suma o data ce pachetul a fost evaluat ca respectând toate regulile de mai sus. Exceptând costul de transport inițial dacă Bunul a fost achitat pe o comandă fără transport gratuit. Suma restituită va fi doar pentru Bunul returnat.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Cumpăratorul va fi responsabil pentru toate taxele aferente returnării produsului, inclusiv dacă bunul este respins de către noi ca nerespectand regulile de returnare și retrimis Cumpărătorului. Nu suntem responsabili pentru pachetul returnat în trazit în cazul în care este pierdut sau timpul de livrare depașește asteptările, vă recomandăm să folosiți o firma ce are numar de urmarire/AWB pentru a vă asigura că produsul este returnat în siguranță.
Contact
Dacă aveți nevoie să discutați despre un retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail support@infiniteone.ro.