Termeni și condiții

    DEFINIȚII ȘI TERMENI

InfiniteOne – este denumirea comercială a MIND ROAMING S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, Stada Voinței nr 21, C1, sector 5, având număr de ordine în Registrul Comerțului J40/9735/04.06.2021, cod unic de înregistrare fiscală 44381624.

Vânzător – InfiniteOne

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către InfiniteOne (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între InfiniteOne și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârstă peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adaugă Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achizitionezela la momentul adăugării sau la un moment ulterior.

Site – magazinul online găzduit la adresa web infiniteone.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția să de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului că urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

CONȚINUT – reprezintă:

– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioada;

– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către dețînătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare relevanță într-un Review aferent paginii unui Bun de pe Site. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de Vânzător acestui Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezențele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/etc.)  conțînând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către InfiniteOne, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare

Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de către procesatorul de plăti integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăti cu cardul on-line.

Token – număr criptat unic asociat cardului de plata al Cumpărătorului după efectuarea unei plăti on-line, după activarea serviciului PaybyClick și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul PaybyClick.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

  1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (telefonic și/sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
  2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifică cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunță Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
  4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
  5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor stă la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

    POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

  1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

Pentru motive justificate InfiniteOne își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activitățîi Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel InfiniteOne. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa de la pagina de “Contact” InfiniteOne, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmentionate.

  1. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru această.
  2. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, InfiniteOne își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
  3. InfiniteOne poate publica pe Site informațîi despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către InfiniteOne într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil.
  4. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
  5. În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Utilizatorul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta InfiniteOne la adresa din pagina de „Contact”.
  6. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
  7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/rezentari multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  8. După 14 (paisprezece) zile calendaristice de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului ar putea să i se solicite înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienți/Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

    CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țîn de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

    DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

  1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a InfiniteOne, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
  2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de InfiniteOne, includerea oricărui Conținut în afară Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al InfiniteOne asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al InfiniteOne.
  3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între InfiniteOne și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea InfiniteOne cu referire la acel Conținut.
  4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transferă și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu întră în conflict cu prevederile Documentului.
  5. În cazul în care InfiniteOne conferă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urmă acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea InfiniteOne pentru respectivul Client/Cumpărător/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urmă acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
  6. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea InfiniteOne și/sau al angajatului/prepusului InfiniteOne care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut.
  7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

COMANDA

  1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru această. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
  2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării Comenzii.
  3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Cumpărător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
  4. Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de InfiniteOne, în cazul plățîi online;

– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

  1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:

– ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

  1. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta ne va putea contacta în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice pentru a stabili termenii de retur – așa cum sunt detaliați pe pagina Livrare Comenzi și Retururi.
  2. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comandă este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la dată informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru Comenzile achitate cu transfer bancar -> prin virament bancar în același cont;

  1. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute.
  2. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou (ambalaj rupt/deteriorat, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat, Bunul nu mai pornește sau software-ul cu care a fost instalat a fost corupt de influențe exterioare, etc), ne rezervăm dreptul de a refuza returul și de a reexpedia Bunul înapoi Cumpărătorului, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să probeze o pereche de pantofi, nu să îi poarte la diverse ocazii.

Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor sau orice daune.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, căști etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare,  recomandăm Cumpărătorului atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Nu se acceptă Bunuri ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, indoituri, fisuri, lovituri, etc.)

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului.

  1. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile lucrătoare de la dată la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la dată la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
  2. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:

“în stoc” – avem mai mult de 5 bucăți în stocul InfiniteOne

“stoc limitat” – avem mai puțîn de 5 bucăți în stocul InfiniteOne

“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil în stocul InfiniteOne.

„precomandă” – Bunul este disponibil numai cu plată online sau bancară și nu se încadrează în politica de returnare de 14 zile. Doar clienții înregistrați pot plasa o Comandă pentru aceasta, iar unul dintre consultanții noștri va verifica disponibilitatea produsului la furnizor și va anunța clientul.

“la comandă” – Bunul este disponibil numai cu plată online sau bancară și nu se încadrează în politica de returnare de 14 zile. Doar clienții înregistrați pot plasa o Comandă pentru aceasta, iar unul dintre consultanții noștri va verifica disponibilitatea produsului la furnizor și va anunța clientul.

„epuizat” – Bunul nu mai este disponibil în stocul InfiniteOne.

“momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

  1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;

– furnizarea de Bunuri și/sau Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

– furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;

– furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;

–  furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

– furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

    CONFIDENȚIALITATE

  1. Conform GDPR, InfiniteOne va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
  2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
  3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifică, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord că Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. InfiniteOne nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

    COMUNICĂRI COMERCIALE

  1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifică în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conțînând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

– prin modificarea setarilor din Cont la secțiunea “Abonările mele”;

– prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau

– prin contactarea Vânzătorului.

  1. În urmă achiziționării unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:

– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul sau Serviciul achiziționat.

  1. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 2. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la InfiniteOne sau prin contactarea InfiniteOne în acest sens.
  2. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dumneavoastră pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urmă acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dumneavoastră la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dumneavoastră și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea InfiniteOne.

FACTURARE – PLATĂ

  1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.infiniteone.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
  2. Prețul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
  3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factură aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de InfiniteOne, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul sau.
  4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
  5. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau, va deține o evidență a facturilor emise de InfiniteOne, putându-le salva și arhivă la rândul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
  6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către InfiniteOne în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul sau.
  7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore în Cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: support@infiniteone.ro.
  8. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapidă de plata on-line cu cardul, care constă în efectuarea plățîi printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fără a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzacție.
  9. Opțiunea pentru plata Plata cu 1 click poate fi activată de către Utilizator sau Cumpărător, în platforma InfiniteOne, prin intermediul entitățîi autorizate să presteze servicii de stocare a datelor de card, Plati.Online.

a) în orice moment din Cont:

– Clientul/Cumpărătorul accesează Contul sau->secțiunea “Cardurile mele”->alege opțiunea “Adaugă card”-> e direcționat în pagină de plata a procesatorului de plăti unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzacție de 1 leu necesară validării cardului. După validarea cardului de către banca emitentă, se activează automat opțiunea “Plata cu 1 click” și se emite tokenul aferent cardului bancar înregistrat. Din acest moment Utilizatorul/Cumpărătorul poate beneficia de opțiunea “Plata cu 1 click” utilizând tokenul aferent cardului salvat pentru plata Comenzilor.

Pentru evitarea oricărui dubiu, suma de 1 leu nu va fi debitată din contul Utilizatorului/Cumpărătorului fiind doar blocată temporar de către banca emitentă a cardului în vederea validării datelor de card introduse.

b) în momentul plasării unei Comenzi.

– Clientul/Cumpărătorul plasează Comandă și alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, activează opțiunea “Plata cu 1 click”, e redirecționat către pagină procesatorului de plăti, introduce datele de card și plătește, respectiv finalizează Comandă. După confirmarea plățîi, cardul salvat este disponibil pentru plăti viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.

c) după plasarea unei Comenzi în Site.

– Clientul/Cumpărătorul plasează Comandă și alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, dar nu activează Plata cu 1 click la plasarea Comenzii. După confirmarea plățîi, Clientul/Cumpărătorul va avea posibilitatea să salveze cardul utilizat la achitarea Comenzii prin activarea opțiunii “Plata cu 1 click”. Cardul astfel salvat este disponibil pentru plăti viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.

Astfel, la activarea opțiunii “Plata cu 1 click”, în Site, datelor cardului de plata introduse de către  Utilizator/ Cumpărător li se vor atribui un Token, care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea Tranzacțiilor. După activarea opțiunii de plata ”Plata cu 1 click”, Cumpărătorul va putea efectua plata următoarelor Comenzi (“Plata cu 1 click”), fără a mai fi necesară reintroducerea datelor cardului de plata deja salvat. Introducând datele de card Utilizatorul/Cumpărătorul, confirmă că a fost anterior informat și a acceptat termenii și condițiile de utilizare a serviciului “Plata cu 1 click”.

  1. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile InfiniteOne și nici nu vor fi stocate de către de InfiniteOne, ci de către procesatorul de plăti integrat în Site, entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

InfiniteOne furnizează serviciul în domeniul înregistrării și stocării datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entității autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este Plati.Online, o societate constituită și care funcționează conform legislației din România, înregistrată în Registrul Comerțului că S.C. C SOLUTION S.R.L. sub numărul de înregistrare RO 14225658; J40/8552/11.10.2001, având sediul social situat București, Aleea Callatis, nr.7, Sector 6.

Datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”). InfiniteOne, în calitate de operator al datelor personale conținute în baza de date de tokenizare, incredințeaza Plăti.Online prelucrarea datelor menționate mai sus, în scopul necesar prestării serviciilor de tokenizare.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Clasic și Electron) și Mastercard (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Plăți.Online.

Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul ca Plăți.Online nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dumneavoastră  sunt în siguranță.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac in lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele infiniteone.

  1. În anumite cazuri, pentru menținerea securitatii Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicită să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
  2. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțînă cel puțîn opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
  3. Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul poate introduce datele mai multor carduri de plata pe care le deține, pentru care se poate activă opțiunea de plata PaybyClick, fiind asociat câte un Token pentru fiecare card de plata. De asemenea, Utilizatorul/ Cumpărătorul poate oricând șterge orice Token dezactivad astfel serviciul PaybyClick.

    LIVRAREA BUNURILOR

  1. Condițiile de livrare a Bunurilor și Serviciilor vândute de către InfiniteOne le ragasesti în secțiunea Livrare Comenzi și Retururi.
  2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
  3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

    GARANȚII

  1. Toate Bunurile comercializate de către InfiniteOne, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condițîi de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
  2. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau de pe www.infiniteone.ro, va deține o evidență a certificatelor de garanție emise de InfiniteOne, putându-le salva și arhivă la rândul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.

În cazul în care aceste informațîi sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore în contul de client, va rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: support@infiniteone.ro.

Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția Bunului pe adresa de Contact. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

  1. În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către InfiniteOne, iar garanția poate să acopere o perioada diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagină produsului.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

  1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

    RĂSPUNDERE

  1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
  2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsură permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului sau.
  3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la dată creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la dată plasării Comenzii.
  4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifică periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflectă orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

SCRIEREA DE REVIEW-URI

  1. Scrierea de Review-uri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile de “Review-uri” aferente fiecărui Bun. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
  2. În momentul înregistrării unui anumit Review pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusiva, perpetuua, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifică, adapta, publică, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
  3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

–    să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimbă (preț sau oferte promoționale) sau informații care țîn de modul desfășurării Comenzii;

–    să folosească limba română sau limba engleză.

–    să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;

–    să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marca comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii , în afară producătorilor device-urile electronice vândute;

–     să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

–     să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială că și Vânzătorul, în afară producătorilor device-urile electronice vândute;

–    să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri care să conțînă materiale de natură publicitară;

–     să nu utilizeze Review-ul că mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

  1. Pe lângă o evaluarea realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, va adaugă și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influență Rating-ul general al produsului sau serviciului, numărul care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
  2. Când un Review sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător că având un conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termeni și Condiții Site.
  3. În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspendă posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri în secțiunile de “Review-uri” ale tuturor Bunurilor prezentate pe Site.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de la secțiunea de Contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

    PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

    FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

    FORȚĂ MAJORĂ

  1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afară controlului părților și care nu poate fi evitat.
  2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la dată producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

    LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competențe din Municipiul București.

     INFORMAȚII PRIVIND DEEE

  1. Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.

Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:

– Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) că deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE;

– Cumpărătorii au obligația de a preda deșeurile la puncte autorizate de colectare: de exemple, siteurile menționate pe siteul https://www.colectează.ro/

  1. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu o cruce, că în imaginea alăturată.
  2. Această pictograma indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate.